
اسیر تلاطم ...مانندxa0 قایقیxa0 کهxa0 اسیرxa0 تلاطم استدر پیچ و تاب زلف تو آرامشم گم استxa0بیرون کنندxa0 شاید از این شهرxa0 همxa0 مراحوا ! لبت قشنگ تر از سیب و گندم استxa0تا کی به بوسهxa0 ازxa0 عکستxa0 اکتفاxa0 کنم؟وقتی که آب هست چه جای تیمم است؟xa0خالقxa0 قبولxa0 کردهxa0 توxa0 آهویxa0 منxa0 شویچون ضامنم محبت خورشید هشتم استxa0عطار گشته است , یقین , هفت شهر عشقاین دلxa0 هنوزxa0 درxa0 خمxa0 ابرویxa0 توxa0 گمxa0 است . ...
ادامه مطلب